Saturday, September 26, 2009

Luahan Hati...seorg trainee Teacher



macam tak percaye je aku dah abes practical di kisas.Banyak pengalaman dan kenangn pahit manis yg aku kutip kat sini.Bile bangun pagi biasenye aku akan terfikir

"hah, sekolah....nak ajr arini da prepare ke belum aku ni?"
"mcm mane la student aku arini? smangt ke boring nak blaja?"

risau kalau xde aktiviti menarik harini...Tapi seronok bile terfikir kan perangai diorg yg menghiburkan hati aku ni...Bile berade di sekolah ni banyak mengingatkan aku pd zaman aku sekolah...
me with energetic teenage life...semue bende kalau boleh aku nak explore n buat....Everything were happy.Just fikir pasl belajar. Xde tanggungjwb lain.Paling best friendship antare kawan la....
sgt rapat...sampai ade tertubuh bandla kononnye.mase tu nak spm kitorg bole lagi join merdekanye event...name grup tu "freedom girl".... sweet sgt rasenye bile ingat especially bile kitorg menang no 1 ... =)
Berbalek pade student2 aku punye cerite... diorg nie mmg le tersgt energetic especially boys die la... so adatla bg aku if diorg ni langgar peraturan ke..hape ke..let it be bcos dis is when they enjoy their energetic youth life...
ade sekali tu aku sampai skolah dlm kul 7.10am...budak2 nie nye peraturan kene msuk sekolah sblm kul 7.10am, lewat catat name.. adela sorg bdk nie...aku nampak die berlari dari jauh...(of course la aku sampai dulu sbb nek kete)..bile masuk je kwsan sekolah dlm berlari tue..die punye happy mcm dah sampai ke garisan penamat lari 500m...ye die berjaye sampai ke sekolah sblm 7.10am dgn beg pink die(lelaki pakai beg pink? bile aku tanye ptg tue kate die style) ...hehehe
mcm2 la perangai kat situ yg aku kenal...
ade yg suke lepak lpas abes kelas aku especially bile lpas klas tu wkturehat..
ade yg stay sbb nak tumpang onl9 gne laptop aku nak tgk result bola sepak...
ade yg curi2 bg kad raye...
ade yg msg mase cuti tanye cmne nk kire density...
ade yg kene sembur spray dgn air mase mlm BIJAK tp die ingat tc fitriyah yg sembur...
ade yg suke salm bnyk kali kate nk berkat...
ade yg aku suke pinjam brg diorg sbb duduk dpan skali snang pinjam...
ade yg suke tanye bile teacher nk kahwin,tunang teacher org tett(pandai je meneke,saye xbertunang lagi,special bf pon xde lg)...
ade yg sembang pasal personal interest diorg ...
ade yg suke tanye teacher ingt tak name saye??? n then aku akan cube mengingatkn name diorg dgn terkial2nye...
haha...sumer tu dah jadi kenangan, kenangan yg boleh menggembirekn aku d saat aku down dgn life seorg bakal ckgu.

TQ .. peace ... Out

No comments:

Post a Comment